Płaszczyk khaki welurowa torebka

20:52:00

Dzisiejsza stylizacja w iście jesiennym klimacie :) Khaki, czyli brudna zieleń, w połączeniu z czernią i szarością. Wydawać by się mogło dosyć nudno, natomiast dzięki różnym fakturom poszczególnych ubrań i dodatków, wcale tak nie jest. Główną rolę w tym zestawie odgrywa welurowa torebka, która w połączeniu z klasyczną sukienką z wiązaniem i prostym płaszczem bardzo fajnie się prezentuje. Na stopach moje ulubione ostatnio kozaki za kolano ;) Co sądzicie o tej stylizacji?












Płaszcz - Shein | Sukienka - Talya | Buty - Czas na buty | Torebka - Shein 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Fajne połączenie :) Torebka super!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny masz ten płaszcz !

    OdpowiedzUsuń
  3. Paszczyk ma piękny kolor :)

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, a płaszcza zazdroszczę : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie wyglądasz! Cudny zestaw a torebeczka MEGA! ;)
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezywkły płaszcz, niezwykła sesja. I torebka <3 Miód i cud! A pisze bo jestem bardzo ciekawa co są sądzisz o takich dodatkach? drewniany zegarek. Do jakiej stylizacji pasuje? Takie cuda można znaleźć na stronue WoodWorld, ja uważam, że są super!

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszcz jest cudowny <3 www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta TOREBKA JEST NAJLEPSZA! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona twoimi włosami! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy te buty opadają ci przy chodzeniu ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała stylizacja jest fajna, ale płaszcz jest zdecydowanie najlepszy.
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers