Propozycje fryzur na Święta

13:58:00

Pewnie wiele z Was ma dylemat jaką fryzurę wybrać na Święta. W takich sprawach bardzo często posiłkuję się tutorialami na Youtube, szukam inspiracji na blogach oraz na portalach typu Pinterest czy zszywka. Sama mam dwie lewe ręce do tego typu rzeczy, niemniej z małą pomocą wychodzi mi to całkiem szybko i sprawnie. Jeśli chodzi o włosy to nie lubię jak wszystko jest idealnie gładkie, niczym od linijki. Preferuję raczej luźny styl. Dzisiejsze fryzury to moja interpretacja (bardziej "messy") fryzur krok po kroku, które znalazłam w internecie. Mam nadzieję, że choć część z Was się zainspiruje. Enjoy <3

 Instagram

1. Kokardka


Źródło: pl.pinterest.com

2. Kok


Źródło: pl.pinterest.com

3. Klasyczne upięcie


Źródło: pl.pinterest.com

Z niecierpliwością czekam także na Wasze pomysły i sugestie w komentarzach :)

You Might Also Like

32 komentarze

  1. cudowna fryzurki! mnie najbardziej urzekła kokardka :) skromna,ale wygląda niesamowicie,idealna na świąteczną kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne fryzurki w sam raz na święta :) Z pewnością wykorzystam je w ciągu najbliższych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKIE PROPOZYCJE BARDZO MI SIĘ PODOBAJĄ!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne propozycje, chyba podkradnę pomysły <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow ostatnie chyba spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie fryzury są śliczne, ale ta pierwsza kokarda jest przesłodka <3
    Masz tak piękne włosy, że możesz na nich tworzyć cuda i w każdej fryzurze będziesz wyglądała zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fryzury! Na pewno którąś z tych powyżej wypróbuję! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piękne, muszę coś podebrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja bym chciała tak świetnie wyglądać w takich fryzurkach! Niestety do mnie nie pasują :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie?? Masz tak dziewczęca urodę i śliczne włosy ze w każdej z tych fryzur wygladalabys pięknie!

      Usuń
  10. Wow! Chciałabym umieć robić sobie takie cuda na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze super! a ja byłam z siebie dumna, że umiem kłosa :( ale w porównaniu do ciebie to phi! chowam się za choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, bardzo inspirujący. Przepięknie wyglądasz w prezentowanych fryzurach :)

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Kokarda skradła mi serce :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza i trzecia fryzura najlepsze ; )) Pięknie wyglądasz w tej spódniczce i swetrze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post :) Przepięknie wygladasz !!! Pierwsza fryzura najlepsza, super pomysł
    Wesołych świat !!!

    http://homemade-stories.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, super fryzury! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jak ty nie jestem dobra w tworzeniu fryzur :) te są ładne i wydają się proste :) dziękuje za inspiracje :)

    http://anxo99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Koczek z warkoczem jest super! Wypróbuję u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczne! tylko skad takie piekne dlugie wlosy?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie są, ale tak naprawdę z krótszych czasami o wiele łatwiej wyczarować jakąś fajną fryzurkę :)

      Usuń
  20. mając takie długie włosy jak Ty można stworzyć niejedną piękną fryzurę :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kok z warkoczem jest niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że warkocze są zawsze w modzie :)
    Ja planuję na sylwestra zrobić sobię taką fryzurę: http://whatinspire.me/pl/inspiration/222/fryzura-sylwestrowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysły na fryzury. Bardzo ciekawy wpis :) Ja ostatnio też mam fazę na zmianę wyglądu. Pomyślałam nawet żeby umówić wizytę w jeanlouisdavid. Jakoś jutro się zarejestruję bo mają ciekawe propozycje na stylizację blond włosów. Ciekawe co z tego wyjdzie. Mam dość gęste włosy (przesadnie) i każdy fryzjer zawsze zapewniał że wypadanie włosów mi nie straszne :) Dzięki i pisz dalej, będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta kokardka super
    pozdrawiam
    Martyna z www.DojazdDoParyza.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers