Casual, everyday

16:16:00

Dzisiaj moja nieco bardziej casualowa odsłona. Coraz częściej na co dzień zamiast botków, lordsów czy balerinek wybieram sportowe obuwie. Jest niezwykle wygodne a do tego fajnie prezentuje się nawet z elegancką stylizacja. Dzisiaj trochę pomieszałam style. Do beżowego płaszczyka i plisowanej spódniczki (obie rzeczy dorwałam w lumpeksie za grosze) założyłam sportową bluzę i buty nike. Wszystko utrzymane jest w stonowanej kolorystyce. Jak Wam się podobam w takim wydaniu?

 Instagram
 









Bluza - Girls Wear | Żakiet - SH | Spódniczka - SH | Torebka - Mohito | Buty - Nike | Zegarek - Parfois (podobny kupisz na zegarownia.pl)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. cudowny płaszczyk <3 świetna stylizacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę Cie w cielistych rajstopach :)
    Przekonałas sie do nich?

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz rewelacyjnie :) Marynara jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza jest świetna. Torebkę mam tą samą tylko w kolorze black&white ; )) Zmieniłabym tylko buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! :D Choć ja bym chyba postawiła na również na bardziej sportową torebkę ( ale torebka sama w sobie piękna!!) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają sportowe buty w tym zestawie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki to model Nike?

    OdpowiedzUsuń
  8. marynarka w połączeniu z tą torbą są cudowne!

    Będę obserwować :)
    zapraszam do mnie - black-pearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pełna klasa :) Nazwa bloga w pełni trafiona :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog!
    Zapraszam do nas: www.ladiesimagination.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten look wciąż mnie przekonuje
    Alex

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers